DIG.BY

Дмитрий Спицын - соматика, массаж, социальные танцы, электромобили, программирование

Унутрыгарадскія электрамабілі

Зараз вам прапануецца даведацца аб самых распаўсюджаных на дадзены момант электрамабілях для унутрыгарадскога выкарыстання. Дадзены тып электрамабіляў мае на ўвазе адмыслова сканструяваны для электрамабіля дызайн кузава — практычна ўсе прадстаўленыя на рынку унутрыгарадскія электрамабілі пабудаваны на базе апорнай рамы з навяснымі пластыкавымі панэлямі. Гэта рашэнне дазваляе радыкальна зменшыць вагу электрамабіля, а таксама зрабіць кузаў больш даўгавечным.

Унутрыгарадскія электрамабілі маюць абмежаванне максімальнай хуткасці перамяшчэння (правілы дарожнага руху самі ўсталёўваюць такое абмежаванне), што дазваляе таксама паменшыць крытычны параметр вагі — ставяцца меней магутныя (адначасова меней цяжкія) электрарухавікі.

Нягледзячы на планку хуткасці ў 60-90км/ч, унутрыгарадскі электрамабіль не будзе выглядаць ізгоем на дарогах — дзякуючы высокаму круцільнаму моманту электрарухавіка на нізкіх зваротах і невялікай вазе, электрамабілі пры старце ад святлафора пакідаюць далёка ззаду большасць відаў дымячага транспарту.

Прыступім да разгляду пэўных мадэляў электрамабіляў. Першым на ваш суд прадстаўляецца электрамабіль Reva Classe — самы папулярны электрамабіль у свеце (па дарогах гарадоў Еўропы калясіць ужо некалькі дзясяткаў тысяч гэтых сімпатычных малютак). Гэты чатырохмясцовы электрамабіль валодае электраматорам нязменнага току магутнасцю ў 13КВт, што дазваляе дасягаць хуткасці ў 65км/ч.

У камплектацыі Reva Classe ёсць некалькі прыемных дробязяў: убудаваная сістэма супраць угонаў з дыстанцыйным кіраваннем клімат-кантролем, бартавы камп'ютар з сістэмай кантролю стану батарэй, магчымасць рэгуліроўкі пярэдніх сядзенняў. Батарэя свінцова-кіслотных акумулятараў ёмістасцю 9,6КВт*ч забяспечвае прабег да 60км.

Вытворчасць унутрыгарадскога электрамабіля прыносіць свае дывідэнты. Напачатку гэтага года кампанія-вытворца Reva анансавала мадэль Reva з трохфазным рухавіком зменнага току. У планах кампаніі на гэты год пастаўлена задача перавысіць штогадовы ўзровень вытворчасці ў 10000 электрамабіляў.

Найбольшая колькасць мадэляў прадстаўлена на рынаках італьянскімі вытворцамі. Для унутрыгарадскога выкарыстання яны аддаюць перавагу ў вытворчаці двухмесный версіі электрамабіляў. Самым перадавым у тэхналагічным плане з'яўляецца электрамабіль Ydea Electric ад вытворцы Micro-Vett.

Максімальная хуткасць гэтага электрамабіля складае 60км/ч, аднак значнай асаблівасцю з'яўляецца акумулятарная батарэя ZEBRA, дзякуючы якой далёкасць прабегу складае да 200км па горадзе. Таксама выклікае павагу дасягнутая маса электрамабіля — 550кг, што з'яўляецца годным арыенцірам для іншых вытворцаў.

 Яшчэ адзін прадстаўнік славутай кагорты італьянскіх унутрыгарадскіх электрамабіляў - Maranello SCE. Дадзены электрамабіль не ўражвае хуткасцю — усяго 45км/ч. Свінцова-кіслотных акумулятарных батарэй хапае на 70км прабегу. Аднак эфектны вонкавы выгляд Maranello робіць электрамабіль годным гэтага агляду.

Як бы не былі прыгожыя і вытанчаны італьянскія і індыйскія электрамабілі іх эксплуатацыя ў суровых умовах нашай зімы прадстаўляеца мала верагоднай. У гэтым святле вельмі прывабна выглядае электрамабіль Kewet Buddy нарвежскага вытворцы elbilNORGE. Гэты электрамабіль мае багатую гісторыю — Kewet Buddy з'яўляецца шостай генерацыяй Kewet, створанай з пачатку 90х гадоў мінулага стагоддзя спачатку ў Германіі, а потым — у Нарвегіі.

Дызайн электрамабіля лаканічны і функцыянальны, вонкавы выгляд гэтага "кубіка на колах" выклікае самыя прыемныя эмоцыі, тым больш, што Buddy можа пастаўляцца ў афарбоўцы, заказанай пакупніком. На сайце вытворцы ёсць прыклад афарбоўкі сіняга Buddy у блакітную кветачку – вельмі мілае спалучэнне.

Знутры салон выглядае функцыянальна і эстэтычна – неабходны мінімум кнопак кіравання, вадка-крышталічны манітор бартавога камп'ютара, зручнае рулявое кіраванне, дзве педалі – акселерацыя-тармажэнне, трохмясцовая сядзенне.

Kewet Buddy распрацоўваўся для выкарыстання ў краінах з суровай зімой, у дадатковай камплектацыі да яго пастаўляецца парафінавы абагравальнік на 2200Вт і цяплавы вентылятар на 800Вт, які працуе пры зарадзе акумулятара ад электрасеткі.

На свінцова-кіслотных акумулятарах прабег Kewet Buddy складзе ад 50км (узімку) да 100км (улетку). Апцыянальна падаецца версія электрамабіля з літый-іённымі акумулятарамі, з імі прабег можа дасягаць 150км. Максімальная хуткасць Buddy складае 80-90км/ч, у залежнасці ад тыпу батарэй.

У дадзеным артыкуле вы пазнаёміліся з самымі паспяховымі унутрыгарадскімі электрамабілямі. Нягледзячы на свой досыць высокі кошт гэтыя машыны ўжо трывала ўвайшлі ў побыт людзей шматлікіх гарадоў свету. Вытворчасць унутрыгарадскіх электрамабіляў уяўляе сабою найболей перспектыўны кірунак для развіцця электратранспарту.

Your rating: None Average: 5 (1 vote)

Copyright © Dmitry Spitsyn, 2008-2013